Ο Sébastien Loeb στα 48 του κερδίζει για 8η φορά το Ράλι Μόντε Κάρλο!

O εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sébastien Loeb, στην επάνοδό του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, επέδειξε για μια ακόμα φορά τις οδηγικές του ικανότητες και αξιοποιώντας ιδανικά την ταχύτητα και αξιοπιστία του νέου M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 ανεδείχθη νικητής του αγώνα έχοντας στο δεξί μπάκετ του νέου Puma της Μ-Sport Ford WRT την Isabelle Galmiche.

Από τις πρώτες κιόλας ειδικές, ο Γάλλος έδειξε πως είναι ταχύτατος με το νέο Puma κάτι που ήταν απρόσμενο ακόμα και για τον ίδιο! Το WRC γύρισε σελίδα στη νέα υβριδική εποχή και όλοι οι κατασκευαστές έφεραν στον πρώτο αγώνα της χρονιάς τα νέα αυτοκίνητα μη γνωρίζοντας που θα βρίσκονται ακριβώς συγκριτικά με τους αντιπάλους τους. Φάνηκε, όμως, ότι το νέο Puma έχει εξελιχθεί σε έναν πολύ καλό βαθμό, όντας γρήγορο και αξιόπιστο την ώρα που η Hyundai με περιορισμένες δοκιμές αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας.

Ο νυν παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastien Ogier είδε την Παρασκευή τον συμπατριώτη του να είναι άπιαστος, κερδίζοντας αρκετές ειδικές, όμως το Σάββατο άρχισε να ανεβαίνει και πήρε το προβάδισμα για τη νίκη, αυξάνοντας σταδιακά τη διαφορά του από τον δεύτερο Loeb. Η τελευταία μέρα ξεκίνησε με μεγάλη διαφορά 20 δευτερολέπτων για τους δύο πρώτους μέχρι που όλα άλλαξαν στην 16η από τις 17 ειδικές. Ο Ogier είχε κλατάρισμα στο εμπρός αριστερό ελαστικό και αυτό τον έριξε σχεδόν δέκα δευτερόλεπτα πίσω από τον Loeb. Όλα θα κρίνονταν στην Power Stage, μόνο που ένα λάθος του Ogier στην εκκίνηση του κόστισε μια ποινή 10 δευτερολέπτων. Αυτό, βέβαια, δεν το γνώριζε όσο πίεζε σαν τρελός για τη νίκη. Αν δεν ήταν η ποινή οι δυό τους θα είχαν τερματίσει τον αγώνα με μόλις 0,5 δευτερόλεπτα διαφορά! Μισό δευτερόλεπτο μόνο! Ο Loeb ήταν αρκετά κοντά για να εκμεταλλευτεί το στραβοπάτημα του Ogier και πήρε μια τρομερή νίκη που τον κάνει τον γηραιότερο οδηγό που έχει νικήσει ποτέ στο WRC. Μόνο ένας τέτοιος θρύλος με 9 πρωταθλήματα θα μπορούσε να το πετύχει αυτό…

Η νίκη αυτή είναι η 80η στην καριέρα του 47-χρονου Γάλλου οδηγού και η 8η για τον ίδιο στο Ράλι Μόντε Κάρλο. Συγχρόνως, πρόκειται για την πρώτη που κατακτά η M-Sport Ford WRT μετά από εκείνη στο Ράλι Μ. Βρετανίας το 2018.

Η εντυπωσιακή παρουσία της M-Sport στο φετινό Ράλι Μόντε Κάρλο επισφραγίστηκε τόσο από την 3η θέση του Craig Breen, στο ντεμπούτο του Ιρλανδού οδηγού στα χρώματα της Μ-Sport Ford WRT και στο τιμόνι του Puma Hybrid Rally1, όσο και από την 5η θέση του Βρετανού Gus Greensmith, ο οποίος μάλιστα πανηγύρισε χθες την πρώτη νίκη στην καριέρα του στο WRC σε ειδική διαδρομή,

Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου αγώνα της χρονιάς, η M-Sport Ford WRT τίθεται επικεφαλής στην κούρσα του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών με 42 στο σύνολο βαθμούς.

Αντίστοιχα, χάρη και στους δύο επιπλέον βαθμούς που απέσπασε στην Power Stage, ο Sébastien Loeb ηγείται στο Πρωτάθλημα Οδηγών με 27 βαθμούς.

Ο επόμενος αγώνας για το 2022 FIA World Rally Championship θα πραγματοποιηθεί στη Σουηδία στις 24-27 Φεβρουαρίου.

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Ανέβηκε σε WRC
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments