Την Κυριακή ο Λάτβαλα απλά άνοιξε κι άλλο τη διαφορά από τον Έβανς, την ώρα που ο Ουαλός δεχόταν ασφυκτική πίεση απ’τον τρίτο Μίκελσεν. Ο Φινλανδός πήρε μια νίκη γοήτρου, καθώς είχε υποσχεθεί ότι θέλει να κερδίσει και τα τρία εναπομείναντα Ράλλυ. Κέρδισε ήδη το πρώτο, απόντος βέβαια του Οζιέ… Ο Έβανς κατάφερε να κρατήσει το Fiesta RS WRC στο δρόμο και σημαντικότερα μπροστά από το Polo R WRC του Μίκελσεν. Στην τελευταία ειδική όλα έδειχναν ότι ο Νορβηγός θα περνούσε μπροστά, αλλά στα τελευταία χιλιόμετρα ο Έβανς πίεσε περισσότερο και κατάφερε να μείνει 2ος για μόλις 3,2 δευτερόλεπτα. Μια φοβερή δεύτερη θέση που είναι το καλύτερο αποτέλεσμα για τον ίδιο και ειδικά για την ομάδα που δίνει μάχη με τις Citroen και Hyundai για τη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Η τελευταία 2η θέση της M-Sport ήταν με τον Μίκο Χίρβονεν στον τελευταίο αγώνα του 2014 στη Μ.Βρετανία. Οι Οζιέ και Κουμπίτσα που εγκατέλειψαν, παρηγορήθηκαν από τους βαθμούς της Power Stage, 3 και 1 αντίστοιχα. Πιο κάτω στην κατάταξη ήταν τα δύο Citroen DS3 WRC με 4ο τον Μικ και 5ο τον Όστμπεργκ. Όμως, μπήκε σφήνα ανάμεσά τους ο Πάντον, δείχνοντας για άλλη μια φορά φέτος πως είναι γρήγορος, σταθερός σε οποιαδήποτε επιφάνεια και του αξίζει η εργοστασιακή θέση στην Κορεάτικη ομάδα. Άλλη μια καλά κερδισμένη θέση ήταν αυτή του Σόρντο που άφησε στις τρεις τελευταίες θέσεις της κατάταξης τους Μπουφιέ, Σαραζίν και Τάνακ για να τερματίσει 7ος. Η νίκη του Λάτβαλα ήρθε σε ένα σημείο καμπής για τον ίδιο, καθώς μια ακόμα χρονιά πήγε χαμένη σε ό,τι αφορά το πρωτάθλημα και είναι κρίσιμο για εκείνον να αποδείξει πως μπορεί να πάρει νίκες και να δει κατάματα τον Οζιέ, παίρνοντας φόρα από φέτος για την επόμενη σεζόν…
Subscribe
0 Comments
Νεότερο