Χειμερινές Δοκιμές 2015

ΟΛΑ ΤΡΙΓΥΡΩ ΑΛΛΑΖΟΥΝΕ ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕΝΟΥΝ…

Έφτασε επιτέλους η στιγμή που όλοι οι φίλαθλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού περίμεναν. Τα μονοθέσια στην πίστα για την πρεμιέρα στη Μελβούρνη της Αυστραλίας. Μέχρι τότε  τι είχαμε; Τι έγινε στις δοκιμές; Ποιοί είναι προς το παρόν νικητές και ηττημένοι; Στον αγώνα λοιπόν των εντυπώσεων,  πρωταθλητής χειμώνα (με ποδοσφαιρικούς όρους) αναδείχθηκε η Μερσέντες. Μα είχαμε σαρωτικές αλλαγές αυτόν τον χειμώνα θα σκεφτήκατε. Φέττελ στη Φερράρι, Αλόνσο στη Μακλάρεν, η Χόντα ξανά στο παιχνίδι. Ελπίδα ότι θα δούμε κάτι διαφορετικό! Θα το δούμε αλλά όχι ακόμα. Είναι νωρίς ακόμη για μεγάλες αλλαγές…

Δυστυχώς για εμάς που περιμένουμε να δούμε ποιος θα μπει σφήνα στη Μερσέντες,  ώστε να σπάσουμε τη μονοτονία και να δούμε θέαμα και αγώνα για την πρώτη θέση. Πιθανολογώ ότι θα γίνει αλλά όχι στη Μελβούρνη. Και φοβάμαι ότι αν γίνει φέτος  θα είναι αργά κι ο τίτλος θα έχει ήδη κριθεί. Φέρνοντας στο μυαλό μου ότι κάτι παρόμοιο είχε γίνει και το 2009 που η τότε Brawn GP με τους διπλούς διαχύτες πήρε το προβάδισμα και με το ‘καλημέρα’ έκανε το 5/5, στη συνέχεια ήταν δύσκολο για την τότε 2η Red Bull- αν κ πήρε πολλές νίκες- να καλύψει τη διαφορά και να πάρει το πρωτάθλημα. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και φέτος. Σε διαφορετική, όμως, κλίμακα λόγω έλλειψης δοκιμών. Και σήμερα είναι πιο πολύπλοκο γιατί μιλάμε για όλο το μηχανικό σύνολο. Η διαφορά το 2009 ήταν μισό δευτερόλεπτο ανάμεσα στις κορυφαίες ομάδες. Σήμερα είναι τουλάχιστον 1,5, οπότε η ψαλίδα είναι ακόμη δύσκολο να κλείσει…

Φαβορί για πολλούς είναι η δυναμική επιστροφή  της Φερράρι που με τον πρωταθλητή Φέττελ στο τιμόνι θα αναβιώσει εποχές Σουμάχερ…Ο νεαρός Γερμανός ήρθε σε μια δύσκολη περίοδο για την ομάδα, με ένα όμως καινούριο αυτοκίνητο που έδειξε να έχει μειώσει αρκετά τη διαφορά και δίνει ελπίδες στους τιφόζι ανά την υφήλιο. Όλοι θέλουμε να δούμε αν η Φερράρι θέλει τον Γερμανό της τελικά! Ο Σουμάχερ στον 5ο χρόνο πήρε τον πολυπόθητο τίτλο για τη Φερράρι έπειτα από 21 χρόνια και στη συνέχεια τα σάρωσε όλα. Άραγε μπορεί ο Φέττελ να κάνει το ίδιο; Ο χρόνος θα μας δείξει…

Η Γουίλιαμς πάλι, δείχνει να συνεχίζει από εκεί που σταμάτησε πέρυσι. Η μόνη ομάδα παρέα με την Ρεντ Μπουλ που έδειξε τα δόντια της, αλλά δε δάγκωσε τελικά τα ασημένια βέλη… Όπλο τους φυσικά, ο ίδιος κινητήρας με τους πρωταθλητές αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Βήματα έγιναν, απλά στόχος τους είναι κάποια νίκη για το 2015 και να βρίσκονται μόνιμα στη πρώτη τριάδα. Αν γίνει αυτό θα είναι επιτυχία για την ιστορική βρετανική ομάδα. Ίδιο δίδυμο, ίδιο σύνολο, οπότε ένα βήμα παραπάνω είναι εφικτό.

Redbull….. οι ταύροι με Αυστρο-αγγλική καταγωγή έχασαν πέρυσι τα ηνία που κατείχαν έπειτα από 4 χρόνια αυτοκρατορίας. Οι αλλαγές στους κανονισμούς, έφεραν την πτώση από τη κορυφή και ο κορεσμός φάνηκε. Ο Φέττελ ανήμπορος να ανταπεξέλθει στους νέους κανονισμούς  και οι  πρωταθλητές  να μην μπορούν να λύσουν τα προβλήματα της νέας κινητήριας μονάδος της Ρενό έμειναν πίσω. Όχι για  πολύ όμως, γιατί το νέο αστέρι τους, ο Αυστραλός  Ρικιάρντο, έδειξε ότι και θέλει και μπορεί να κοντράρει τους πάντες κ τα πάντα, ακόμη και τον βασιλιά (Φέττελ) που έχασε με άνεση από το νέο του παρτενέρ. 3 νίκες, οι μοναδικές για οδηγό κ μονοθέσιο που δεν έχει κινητήρα Μερσέντες. Οι ταύροι έδειξαν ότι αυτοκίνητο μπορούν να φτιάξουν, αλλά η Ρενό θέλει χρόνο. Γκρίνιες και τσακωμοί για τους συνεργάτες με συνέπεια η Ρενό να δίνει αποκλειστικότητα στην ομάδα για το 2015… Εαν λυθούν τα προβλήματα με την αξιοπιστία της νέας κινητήριας μονάδας, να τους έχετε στα υπ’όψιν.

Μακλάρεν Χόντα…ο μύθος ζωντανεύει ξανά 14 χρόνια μετά την τελευταία τους συνεργασία. Ιάπωνες και Βρετανοί βρήκαν την τομή, ώστε και οι δυο να επανέλθουν στο προσκήνιο. Η πρόκληση μεγάλη, όπως μεγάλη είναι και η αναβίωση του μύθου Σένα- Πρόστ και 1988. Μια χρονιά που δεν  κέρδισε σχεδόν κανένας άλλος, παρά μόνο εκείνοι. Η  κληρονομιά είναι βαριά, αλλά από μόνη της δε φτάνει. Προβλήματα εκατοντάδες και το 2015 θα είναι χρονιά εκμάθησης και για τους δυο μέχρι να βρούν τα πατήματά τους. Ο Αλόνσο θα ηγηθεί του σχήματος σε μια προσπάθεια να δείξουν ότι ερχόμαστε… Good, but not enough, τουλάχιστον για φέτος, από του χρόνου θα έχουμε πιο πολλά να πούμε.

Λότους, Σάουμπερ, Φόρς Ίντια και Τόρο Ρόσο είναι στην ίδια κατηγορία. Μικρομεσαίες ομάδες που θέλουν να μπούν σφήνα στην πρώτη πεντάδα. Το ίδιο επικίνδυνες όλες, αλλά στην ίδια κατηγορία, οπότε η μάχη μεταξύ τους θα είναι ενδιαφέρουσα. Εκπλήξεις  θα υπάρχουν κυρίως από τη Λότους, ελέω Μερσέντες που δείχνει ότι η πεντάδα δεν αποτελεί όνειρο, αλλά πραγματικότητα αν η Μακλάρεν αποτύχει. Τελευταία και καταϊδρωμένη, η Μάνορ – Μαρούσια. Πότε μπήκε δεν κατάλαβε κανένας. Κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή με ένα μονοθέσιο του 2014, εναρμονισμένο στους κανονισμούς του 2015. Και μόνο η συμμετοχή μετράει, γιατί στην τελική, τα 20 μονοθέσια είναι καλύτερα από τα 18…

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram

Αφήστε το δικό σας σχόλιο

Γίνε ο πρώτος που θα σχολιάσει

Notify of
avatar
wpDiscuz