Στον 14ο αγώνα της χρονιάς στην περίφημη πίστα της Σουζούκα, νικητής αναδείχθηκε ο Λιούις Χάμιλτον με την Μερσέντες, με δεύτερο τον παρτενέρ του Νίκο Ρόζμπερκ και στην τρίτη θέση τον Φέττελ με Φερράρι. Αυτή ήταν η τρίτη νίκη του Βρετανού στην Ιαπωνία, η πρώτη ήταν στο Φούτζι (ιδιοκτησίας της Τογιότα) καθώς εκεί διεξήχθη ο αγώνας το 2007 και τα 2008 και επέστρεψε ξανά στην Σουζούκα (ιδιοκτησία της Χόντα) το 2009. Μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι θα προτιμούσα να συνεχίσω τον ύπνο μου, καθώς το θέαμα ήταν απογοητευτικό σε έναν παραδοσιακό αγώνα που συνήθως προσφέρει θέαμα και πιο παλιά που ήταν ο τελευταίος ή προτελευταίος αγώνας στο καλεντάρι, έβγαζε και πρωταθλητές (Xάκινεν και Σουμάχερ) σήμερα απλά όλη η ουσία ήταν η πρώτη στροφή. ΟΡόζμπεργκ εκκινούσε από τη πρώτη θέση με δεύτερο τον Χάμιλτον, με τον Βρετανό να κάνει καλύτερη εκκίνηση και να περνάει μπροστά από τον Γερμανό στην πρώτη στροφή και εκεί τελικά να κρίνεται όλος ο αγώνας.
https://www.youtube.com/watch?v=g6Kn2mCi2OQ
O Βρετανός οδηγός δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα και πανηγύρισε την 41η νίκη του ισοφαρίζοντας τις νίκες του Άιρτον Σένα , μια συγκινητική στιγμή για τον ίδιο καθώς ο άτυχος Βραζιλιάνος ήταν το ίνδαλμα του. Από την άλλη ο Ρόζμπεργκ έχασε δύο θέσεις στην εκκίνηση από τους Φέττελ και Μπότας, αλλά στη συνέχεια κατάφερε να τους περάσει – έστω και δύσκολα – ειδικά τον Γερμανό μετά το δεύτερο πιτ στοπ και οριακά στην έξοδο των πιτ για τη πρώτη στροφή. Πολύ καλός αγώνας επίσης για την Φόρς Ίντια και τον Νίκο Χούλκενμπερκ που βρέθηκε στην 6η θέση, αλλά και για τις δύο Λότους που τερμάτισαν στις θέσεις 7 και 8 με τους Γκροζάν και Μαλντονάτο αντίστοιχα. Η έκπληξη φυσικά αποτελεί ο τερματισμός του Παστόρ στους βαθμούς. Συνήθως ο οδηγός από την Βενεζουέλα εγκαταλείπει κυρίως από δικά του λάθη και σπανιότερα από μηχανικά προβλήματα και όταν τερματίζει – και ειδικά μέσα στους βαθμούς – αποτελεί είδηση και μάλιστα μεγάλη. Τέλος την πρώτη δεκάδα κλείνουν οι δύο Τόρο Ρόσο των Φερστάπεν και Σάινθ με τον 17χρονο ρούκι να τερματίζει ξανά μπροστά από τον παρτενέρ του, δείχνοντας ότι το μέλλον του ανήκει και όχι άδικα καθώς έχει σχεδόν τους τριπλάσιους βαθμούς από τον έτερο Ισπανό οδηγό.
Αναφορικά με το Ιαπωνικό γκραντ πρι ιδιαίτερη μνεία δίνεται στη Μακλάρεν Χόντα, καθώς αποτελεί εντός έδρας αγώνα για τους Ιάπωνες κατασκευαστές. Ο Αλόνσο τερμάτισε στην 11η θέση, οριακά να μπει στους βαθμούς και ο Μπάτον στην 16η την ώρα που το κλίμα δεν είναι ιδιαίτερα καλό με τον Ισπανό οδηγό να προβαίνει σε προσβλητικά σχόλια κατά την διάρκεια του αγώνα, μέσω του ασυρμάτου για τον κινητήρα και στη συνέχεια να τα μαζέυει σε δηλώσεις του μιλώντας για ενότητα. Σίγουρα τα πράγματα είναι περίπλοκα με τον Ντένις να προσπαθεί να συμμαζέψει την κατάσταση και να παραδέχεται ότι έγιναν λάθη λόγω βιασύνης αλλά ότι το μέλλον δεν θα έχει σχέση με το παρόν. Αποτελέσματα δεν έρχονται, χορηγοί φεύγουν και λογικό είναι το κλίμα να είναι τεταμένο με το μπαλάκι να πηγαίνει πέρα δώθε ανάμεσα στους Βρετανούς και τους Ιάπωνες. Στο γενικό μπάχαλο υπήρχαν έντονες φήμες ότι ο Μπάτον θα ανακοίνωνε την αποχώρηση του από την Μακλάρεν και από το σπορ γενικά, καθώς το συμβόλαιο του, που έληγε το 2016 ανέφερε διπλασιασμό αποδοχών και με τα οικονομικά προβλήματα που έχει η ομάδα θα ήταν δύσκολο να παραμείνει στις τάξεις της. ΟΝτένις το ξεκαθάρισε και αυτό ζητώντας συγνώμη που καθυστέρησε να απαντήσει στις φήμες και υποστήριξε ότι το συμβόλαιο ισχύει. Τι ακριβώς μέλλει γένεσθαι θα το μάθουμε σύντομα.
Επόμενος αγώνας στις 11 του Οκτώβρη, στη Ρωσία και στην πίστα του Σότσι, σε άλλον έναν αγώνα που είναι σιρκουί πόλης γύρω από τις ολυμπιακές εγκαταστάσεις που έγιναν στη Ρωσία το 2014. Είναι ο δεύτερος αγώνας που γίνεται στη συγκεκριμένη διαδρομή και πέρυσι είχε βρει νικητές τα ασημένια βέλη. Να δούμε φέτος θα έχουμε επανάληψη ή θα γίνει της Σιγκαπούρης;
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα