Grand Prix Ουγγαρίας 2015
ΦΕΤΤΕΛ ΟΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΟ ΤΟΥ ΧΟΥΓΚΑΡΟΡΙΝΓΚ!
Νικητής για πρώτη φορά στη καριέρα του στη πίστα της Ουγγαρίας αναδείχτηκε ο Σεμπάστιαν Φέττελ έπειτα από έναν εντυπωσιακό αγώνα. Ο Γερμανός οδηγός της Φερράρι αν και ξεκίνησε από την τρίτη θέση εκμεταλλευόμενος την κακή εκκίνηση των δύο Μερσέντες, πέρασε στη πρώτη θέση και παρέμεινε μέχρι το τέλος παίρνοντας την δεύτερή του νίκη μέσα στο 2015(μετά τη Μαλαισία). Το βάθρο έκλεισε με τις δύο Ρεντ Μπουλ των Κβίατ και Ρικιάρντο, πρώτο πόντιουμ για την ομάδα και με τους δύο οδηγούς από το 2013.
Λίγες μέρες μετά το θάνατο του Μπιανσί η ατμόσφαιρα στο Χουγκαρόρινγκ ήταν βαριά ,θύμισε το Μονακό του 1994 μετά τον θάνατο του Σέννα, όπως τότε έτσι και τώρα οι οδηγοί απένειμαν ελάχιστο φόρο τιμής στον αδικοχαμένο Ζούλ, πρώτος θάνατος οδηγού ύστερα από εκείνη την ματωμένη πρωτομαγιά και ελπίζουμε και τελευταίος.
Σε μία επεισοδιακή εκκίνηση οι δύο Φερράρι πετάχτηκαν μπροστά από τις δύο Μερσέντες, αφού προηγουμένως είχαμε τη λάθος τοποθέτηση του Μάσσα με συνέπεια να κάνουν οι οδηγοί άλλον έναν γύρο σχηματισμού και τον Βραζιλιάνο να δέχεται ποινή 5 δευτερολέπτων. Φέττελ με Ραϊκόνεν μπροστά και Ρόζμπεργκ –Χάμιλτον να έχουν μία κοκορομαχία με τον Βρετανό να έχει έξοδο και να καταλήγει 10ος.
Ο Γερμανός οδηγός της Μερσέντες δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των δύο Φερράρι με τον Χάμιλτον να κινείται ταχύτερα από όλους και να ανεβαίνει στην 5η θέση. Το πρώτο πιτ στοπ ήρθε αλλά δεν άλλαξε κάτι για τους πρωτοπόρους. Ο Λιούις ανέβασε ρυθμό πέρασε τον Ρικιάρντο για την 4η θέση και πλησιάζει τον Ρόζμπεργκ. Λίγους γύρους αργότερα ο Κίμι διαμαρτύρεται στην ομάδα για πρόβλημα στο μονοθέσιό του και πράγματι, όπως τον ενημέρωσαν, ο ηλεκτροκινητήρας του είχε πρόβλημα με συνέπεια να χάνει δύναμη.
Στη συνέχεια είχαμε έξοδο αυτοκινήτου ασφαλείας έπειτα από την κατάρρευση της εμπρός αεροτομής του Χούλκενμπερκ. Πολλοί οδηγοί μπήκαν στα πιτ για αλλαγή ελαστικών και οι διαφορές πλέον εκμηδενίστηκαν.
Στην επανεκκίνηση ο Ρικιάρντο επιτίθεται στον Χάμιλτον στη πρώτη στροφή με συνέπεια να ακουμπήσουν και περνάει μπροστά από τον Βρετανό, ο οποίος χάνει ακόμη μία θέση από τον Κβίατ δείχνοντας ότι έχει πρόβλημα. Ο Ρόζμπεργκ από την άλλη περνάει τον ανίσχυρο πλέον Ραϊκόνεν και επιτίθεται στον Φέττελ με τον Φινλανδό να χάνει μία ακόμη θέση από τον Αυστραλό οδηγό της Ρεντ Μπουλ. Τελικά ο Κίμι μπαίνει στα πιτ για αλλαγή ελαστικών και ο ηλεκτροκινητήρας του σβήνει με συνέπεια να χάσει αρκετό χρόνο, να επιστρέψει στην πίστα τελευταίος και να εγκαταλείπει άδοξα τον αγώνα. Ο Χάμιλτον από την άλλη μπήκε και αυτός στα πιτ να άλλαξει ρύγχος και να βάλει φρέσκα λάστιχα. Μετά από λίγο, όμως, έρχεται ποινή διέλευσης για την επαφή με τον Ρικιάρντο και κάπου εκεί τελειώνει ο αγώνας για μία θέση στο βάθρο. Μπροστά τώρα ο Ρόζμπεργκ ψάχνει τρόπο να περάσει τον Φέττελ, με τον Ρικιάρντο να έχει φτάσει από πίσω σε απόσταση αναπνοής και κάνει κίνηση να περάσει τον Γερμανό στη πρώτη στροφή. Για μία φορά ακόμη ακουμπούνε μία Ρεντ Μπουλ και μία Μερσέντες με τον Αυστραλό να είναι αρκετά παράτολμος με συνέπεια να ακουμπούν και να οδηγούνται στα πιτ για αλλαγή αεροτομής και αλλαγή ελαστικών για τον Γερμανό.
https://www.youtube.com/watch?v=kdTN1A0W7tM