- MINI Countryman Black Friday Edition στη Σπανός ΑΕ
- Όλα τα EV της Ford με επιπλέον όφελος ανταλλαγής αυτοκινήτου
- Κορυφαία επίπεδα ασφάλειας 5 αστέρων από τον Euro NCAP για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Capri
- Το SERES 5 σε ειδική τιμή Black Friday: 49.900 €!
- DFSK Black Friday: Οικογενειακά SUV με όφελος έως 2.000 €
Grand Prix Μπαχρέιν 2015 – Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΗΜΟΥ
Την τρίτη του φετινή νίκη στα πρώτα τέσσερα γκραν πρι σημείωσε ο Βρετανός οδηγός της Μερσέντες Λιούις Χάμιλτον στην έρημο του Μπαχρέιν. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής κέρδισε σχετικά εύκολα αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον καταπληκτικό Κίμι Ραϊκόνεν με την τριάδα να κλείνει με την έτερη Μερσέντες του Νίκο Ρόζμπεργκ.Ο αγώνας που διεξήχθη υπό το φως το προβολέων, κάνοντας μία εντυπωσιακή ατμόσφαιρα ήταν ο πρώτος βραδινός της χρονιάς και οι άραβες του Μπαχρέιν έδειξαν ότι η κρίση αποτελεί άγνωστη λέξη γι’ αυτούς ακόμη. Από αγωνιστικής πλευράς θα έλεγα ότι ήταν ο πιο εντυπωσιακός για φέτος παρότι κέρδισε ξανά ένα ασημένιο βέλος, με τον Ραϊκόνεν να δείχνει αναγεννημένος και αν είχε λίγους γύρους παραπάνω ο αγώνας, το φινάλε ίσως να ήταν διαφορετικό.
Στην εκκίνηση ο Χάμιλτον έφυγε μπροστά εκκινώντας από την πρώτη θέση με τον Φέττελ να στρίβει δεύτερος και τον Ραϊκόνεν να περνάει τον Ρόζμπεργκ στην προσπάθεια του τελευταίου να ανεβεί πιο ψηλά. Ο Βρετανός άρχισε να ανοίγει την διαφορά από τις δύο Φερράρι και ο Ρόζμπεργκ να ξεκινά την επίθεση περνώντας αρχικά τον Φινλανδό στην πρώτη στροφή και στη συνέχεια να καταδιώκει τον Φέττελ, τον οποίο και πέρασε ύστερα από λάθος του Γερμανού. Στο ξεκίνημα των πιτ στοπ ο Φέττελ μπαίνει πρώτος βάζοντας τη μαλακή γόμα και βγαίνοντας αρχίζει να πιέζει κάνοντας τον ταχύτερο γύρο. Η Μερσέντες αποφασίζει να βάλει τον Ρόζμπεργκ ο οποίος τελικά βγήκε πίσω από τον Γερμανό. Λίγο αργότερα η σειρά του Χάμιλτον για το δικό του πιτ στοπ που παραλίγο να μπλεχτεί στην κοκορομαχία των δύο Γερμανών στην έξοδο από τα πιτς με τον Ρόζμπεργκ τελικά να ανακτά τη χαμένη θέση μετά τον ανεφοδιασμό. Τελευταίος για το δικό του ανεφοδιασμό ο Κίμι που έβαλε τη μέση γόμα, πράγμα που τον βοήθησε αρκετά στη συνέχεια – παρότι ήταν τέταρτος – καθώς οι συνθήκες ήταν τέτοιες που του επέτρεπαν να κινηθεί το ίδιο γρήγορα σε ρυθμούς μαλακής γόμας. Η συνέχεια ίδια λίγο πολύ με τις Μερσέντες να έχουν ένα μικρό προβάδισμα, αλλά να μην ξεφεύγουν αρκετά και τις Φερράρι να καραδοκούν.
Η ώρα για το δεύερο πιτ στοπ ήρθε με τον Φέττελ να μπαίνει πρώτος και να βάζει υποχρεωτικά τη μέση γόμα, καθώς αυτό ήταν το τελευταίο του. Ο Χάμιλτον μπαίνει κι αυτός λίγο αργότερα διατηρώντας το προβάδισμα με τον Ρόζμπεργκ να μπαίνει και να βγαίνει ξανά πίσω από τον Φέττελ, αλλά ένα οδηγικό λάθος του τελευταίου είχε ως συνέπεια να τον ξαναπεράσει ο Γερμανός της Μερσέντες και ταυτόχρονα να μπει στα πιτ για αλλαγή πτέρυγας χάνοντας ουσιαστικά πλέον και μια θέση στο βάθρο. Ο Ραϊκόνεν από την άλλη έχανε αρκετό χρόνο καθώς τα λάστιχά του είχαν πλέον παραδώσει πνεύμα και ενώ βρισκόταν στην πρώτη θέση (ύστερα από τον ανεφοδιασμό των πρωτοπόρων) μπήκε τελευταίος για το δικό του πιτ στοπ με τις δύο Μερσέντες να τον περνάνε διαδοχικά, ζητώντας από την ομάδα ξανά τη μέση γόμα αρκετούς γύρους πιο πρίν, αλλά η τακτική ήταν να του βάλουν τη μαλακή 16 γύρους πριν το τέλος… Ο Φινλανδός έβαλε το πόδι στο πάτωμα μειώνοντας 1,5 σχεδόν δευτερόλεπτο στο γύρο από τα ασημένια βέλη, φτιάχνοντας ένα συναρπαστικό φινάλε με τον Φέττελ από την άλλη να έχει μείνει πίσω από τον Μπότας, μη μπορώντας να κάνει κάτι άλλο. Τελικά στον 56ο γύρο ο Ρόζμπεργκ κάνει λάθος στα φρένα (τα οποία ήταν εμφανώς καταπονημένα) με τον Ραϊκόνεν να περνάει στη δεύτερη θέση αλλά η διαφορά από τον Χάμιλτον δεν επέτρεψε να δούμε και εκεί μία μάχη στους δύο γύρους που απέμειναν.