Grand Prix Κίνας 2015

Ο “ΚΙΝΕΖΟΣ” ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ…

Επιστροφές στις νίκες για Μερσέντες και Χάμιλτον με άνεση και 1-2,  με τον Βρετανό να σημειώνει την 4η του νίκη συνολικά στην Κίνα και να γίνεται ο πλέον πολυνίκης οδηγός  στην πίστα της Σαγκάη.

Ένας αγώνας που θα ξεχαστεί εύκολα διότι πραγματικά δεν είχε και τίποτα σπουδαίο πέρα από κάποια προσπεράσματα κι αυτά για τις θέσεις εκτός βαθμολογούμενης  δεκάδας και εκείνα με το σταγονόμετρο,με τις πρώτες έξι θέσεις να είναι καπαρωμένες με τα ίδια μονοθέσια σχεδόν στους τρείς πρώτους αγώνες! Μερσέντες, Φερράρι και Γουίλιαμς τερμάτισαν σε αυτήν ακριβώς την αντιστοιχία, δείχνοντας  την τωρινή δυναμικότητα των ομάδων με τους δύο, όμως, να κλέβουν τη παράσταση σε αυτόν τον αγώνα. Χάμιλτον και Ρόζμπεργκ  εκκίνησαν από τις δύο πρώτες θέσεις με τον Βρετανό να κρατάει και τον Γερμανό να ακολουθεί. Ο Φέττελ έμεινε στην τρίτη θέση, με τον Ραϊκόνεν από την άλλη να εκκινεί από τη έκτη θέση, πίσω  από τις δύο Γουίλιαμς, αλλά να τους περνάει και τους δύο στον πρώτο γύρο και να ανεβαίνει τέταρτος. Η κατάσταση παρέμεινε ως έχει μέχρι το πρώτο πιτ στοπ, αλλά και μετά, με τη διαφορά να έχει μειωθεί ανάμεσα στον Φέττελ και στις δύο Μερσέντες. Στα πιτ ο μηχανικός του Ρόζμπεργκ προσπαθούσε να εμψυχώσει τον οδηγό του, λέγοντας πως o Χάμιλτον πηγαίνει πιο αργά. Την ίδια στιγμή, ζητούσαν στον πρωταθλητή να ανεβάσει ρυθμό. Ο Ραϊκόνεν ενημερωνόταν από τη Φερράρι  πως οι Μερσέντες μάλλον προσπαθούν να διαχειριστούν τα ελαστικά τους, θέλοντας να καλύψουν μεγαλύτερη απόσταση πριν το επόμενο πιτ στοπ.

start-m          GP CINA F1/2015

Μπαίνοντας στον 25ο γύρο, οι πρώτοι 3 οδηγοί βρίσκονταν σε μία απόσταση κάτω από 4 δευτερόλεπτα. Ο Ραϊκόνεν  κατέβαζε συνεχώς το χρόνο του, δείχνοντας πως σύντομα θα πλησίαζε και εκείνος αρκετά. Το χορό των δεύτερων πιτ στοπ ανοίγει στον 31ο γύρο ο Γερμανός οδηγός της Φερράρι, βάζοντας τη μέση γόμα και στη συνέχεια στον επόμενο  ακολούθησε ο Ρόζμπεργκ. Δύο  γύρους  μετά ακολουθεί ο Χάμιλτον με τον Κίμι να μπαίνει τελευταίος της τετράδας, αλλά οι θέσεις να παραμένουν ακριβώς ίδιες. Πιο πίσω  οι μοναδικές μάχες με ενδιαφέρον ήταν του Έριξον με τον Ρικιάρντο για τη 10η θέση και ανάμεσα στη Μακλάρεν του Μπάτον με τον Παστόρ της Λότους που είχε σαν συνέπεια τη σύγκρουση και εγκατάλειψη του τελευταίου.

Στα αξιοσημείωτα ήταν ο τερματισμός και των δύο Μακλάρεν που δείχνουν σιγά σιγά ότι ανεβαίνουν αλλά έχουν μακρύ δρόμο μπροστά τους μέχρι να βαθμολογηθούν. Τρομερό αγώνα για ακόμη μια φορά από τον Μαξ Φερστάπεν, τον 17χρονο ρούκι  ο οποίος όπως και στον πρώτο αγώνα προδόθηκε ξανά από τον κινητήρα της Ρενό, 4 γύρους πριν το τέλος  με το μονοθέσιο να μένει σταματημένο στην ευθεία εκκίνησης- τερματισμού, αναγκάζοντας να βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας με τους οδηγούς να τερματίζουν σχεδόν πίσω από αυτό.

Ο Χάμιλτον πήρε τους 25 βαθμούς της νίκης με δεύτερο τον παρτενέρ του στη Μερσέντες, Ρόζμπεργκ,τρίτος ο Φέττελ με τέταρτο τον ανανεωμένο Ραϊκόνεν. Στις θέσεις πέντε και έξι οι δύο γουίλιαμς των Μάσα και Μπότας , στην έβδομη και βαθμούς επιτέλους για φέτος για τον άτυχο αλλά ταλαντούχο Γκροσζάν με τη Λότους, αφήνοντας στην όγδοη τον ξανά εντυπωσιακό Νάσρ με τη Ζάουμπερ. Στην ένατη θέση βρίσκουμε τον Ρικιάρντο με την Ρέντ Μπουλ, κλείνοντας με τη δεύτερη Ζάουμπερ και τον Έριξον που δείχνει την φετινή ανάκαμψη της ελβετικής ομάδας. Επόμενος σταθμός η πίστα Σακχίρ στο Μπαχρέιν και το πρώτο βραδυνό γκραντ πρι της χρονιάς στις 18-19 Απριλίου. Ας ελπίσουμε να μη δούμε την επανάληψη της Κίνας… Ευτυχώς, ο αγώνας είναι στις 6 το απόγευμα, θα έχουμε ξυπνήσει από τον μεσημεριανό ύπνο, μακάρι να μην τον συνεχίσουμε μέχρι το βράδυ…

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments