- MINI Countryman Black Friday Edition στη Σπανός ΑΕ
- Όλα τα EV της Ford με επιπλέον όφελος ανταλλαγής αυτοκινήτου
- Κορυφαία επίπεδα ασφάλειας 5 αστέρων από τον Euro NCAP για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Ford Capri
- Το SERES 5 σε ειδική τιμή Black Friday: 49.900 €!
- DFSK Black Friday: Οικογενειακά SUV με όφελος έως 2.000 €
Formula 1 GP China 2016
Σε έναν αγώνα γεμάτο ανατροπές απόλυτος κυρίαρχος ήταν ο Nico Rosberg. Μπορεί να έχασε για λίγο την πρωτοπορία στην εκκίνηση από τον εξαιρετικό για έναν ακόμα αγώνα Daniel Ricciardo, αλλά πέρασε ξανά πρώτος μετά από κλατάρισμα ελαστικού του Αυστραλού στους πρώτους γύρους. Το κλατάρισμα αυτό προήλθε από μια επαφή της πρώτης στροφής, αλλά αυτή τη φορά μεταξύ teammate. Ο Sebastian Vettel έχοντας χάσει λίγο το πίσω μέρος της Ferrari, κλείστηκε ανάμεσα σε Raikkonen και Kvyat, με αποτέλεσμα να χτυπήσει την άλλη Ferrari του Kimi Raikkonen. Αμέσως στον ασύρματο ζήτησε συγγνώμη κι έριξε το φταίξιμο στον κόκκινο ταύρο της Red Bull. Αργότερα, ο Γερμανός πρωταθλητής λογομάχησε με τον Ρώσο, μέχρι που είδε ακριβώς τι έγινε σε replay και το θεώρησε αγωνιστικό συμβάν. Η σύγκρουση των δύο Ferrari και του Hamilton στο πίσω μέρος του grid – αφού δεν είχε χρονομετρηθεί στα δοκιμαστικά και εκκινούσε τελευταίος – είχε ως συνέπεια να υπάρχουν πολλά κομμάτια ανθρακονήματος διάσπαρτα στην πίστα, γεγονός που προκάλεσε και το κλατάρισμα στον Ricciardo.
https://www.youtube.com/watch?v=N7YgWlIcjM8
Η συνέχεια ήταν λογική. Το Safety Car μπήκε στην πίστα, οι διαφορές μηδενίστηκαν και οι μόνοι κερδισμένοι ήταν όσοι είχαν χτυπήσει στην εκκίνηση. Αυτό ακριβώς εκμεταλλεύτηκαν οι δύο Ferrari που μετά από πολλές μάχες και προσπεράσεις με πιο αργά αυτοκίνητα κατάφεραν να ανέβουν ψηλά στην κατάταξη. Συγκεκριμένα ο Raikkonen, στο τέλος έβαλε τη μαλακή γόμα και πετούσε κατεβάζοντας 2 δευτερόλεπτα στο γύρο, φτάνοντας τελικά στην 5η θέση. Ακόμα πιο ψηλά ανέβηκε ο Vettel, καθώς ναι μεν άλλαξε μπροστινή πτέρυγα, όπως κι ο Φινλανδός, αλλά δεν έχασε τη φόρα του για να μείνει αρκετά πίσω στην εκκίνηση. Έτσι, πέρασε και τη Red Bull του Kvyat κι τερμάτισε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου. Μπροστά από τον νεαρό Ρώσο που παραδέχτηκε ότι η κίνησή του στην εκκίνηση είχε ρίσκο, αλλά αυτό το ρίσκο είναι που τον ανέβασε μέχρι την τρίτη θέση. Άξια κερδισμένη, όσο κι αν αυτό δεν άρεσε στον Vettel – στην αρχή. Το ίδιο μαχητικός ήταν και ο Ricciardo που για τρίτο συνεχόμενο αγώνα τερματίζει 4ος, αλλά αν δεν είχε μείνει από το λάστιχο στην αρχή, ίσως να μπορούσε να διεκδικήσει κάτι παραπάνω απ’τον Rosberg, ή έστω να τον πιέσει λίγο.
Στους 15 τελευταίους γύρους εκτυλίχθηκε μια μάχη απ’τα παλιά: Massa vs Hamilton! Με νικητή τον Βραζιλιάνο αυτή τη φορά. Υπερασπίστηκε άψογα τη θέση του και έμεινε μπροστά απ’τη Mercedes του Hamilton που δε μπορούσε να περάσει, καθώς είχε πιο φθαρμένα ελαστικά. Άνοιξε την πόρτα στον Raikkonen που, όπως είπαμε πετούσε και τελικά περιορίστηκε στην 7η θέση. Οι δύο Toro Rosso έκαναν πολύ καλό αγώνα, όμως το παιδί-αστραπή Max Verstappen πέρασε τον Carlos Sainz Jr με μια καλύτερη στρατηγική και πιο επιθετική οδήγηση. Τη δεκάδα έκλεισε ο Valteri Bottas με την άλλη Williams σε ένα Σαββατοκύριακο που δεν ήταν απ’τα καλύτερά του. Απογοήτευση για άλλη μια φορά στη McLaren με τον Alonso να είναι αποφασισμένος να τρέξει κι ας πονούσε στο χτυπημένο πλευρό. Δεν κατάφεραν να μπουν στους βαθμούς κι ο Button ελπίζει ότι έκαναν λάθος στρατηγική, γιατί αλλιώς αυτό σημαίνει ότι για μια ακόμη χρονιά δεν έχουν καθόλου ρυθμό.
Επόμενος σταθμός στο Σότσι της Ρωσίας την Κυριακή του Πάσχα, μαζί με τον οβελία!
Πατήστε στα λίνκ για την τελική κατάταξη και τις βαθμολογίες Οδηγών και Κατασκευαστών, σύμφωνα με το επίσημο site της Formula 1.
[…] Γράφει ο Κώστας Μπουλούκης […]