Grand Prix Μαλαισίας 2015

VENI VIDI VICI

Ήρθε είδε νίκησε… Κάπως έτσι έγινε και ο Σεμπάστιαν Φέττελ στον μόλις 2ο αγώνα του με τη Φερράρι, σπάει την ασημένια μονοτονία και κερδίζει στην πίστα της Σεπάνγκ, βάζοντας από νωρίς φωτιά στο πρωτάθλημα. Η πρώτη νίκη της Φερράρι έπειτα από την Ισπανία του 2013, επιβεβαιώνει τις δηλώσεις όλων στο Μαρανέλο, ότι φέτος δεν θα είναι μία από τις άλλες χρονιές. Στη δεύτερη θέση, ο μαχητικός Χάμιλτον, που προδόθηκε από την κακή στρατηγική της ομάδας του, ενώ φαινόταν ότι μπορούσε να κερδίσει, αφήνοντας τρίτο τον ομόσταυλο του Νίκο Ρόσμπερκ πού δεν απείλησε αλλά και δεν απειλήθηκε.

Ήδη από τη Παρασκευή, η Σκουντερία έδειξε ότι κάτι καλό θα γίνει με τα κόκκινα βέλη να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής από τις δύο Μερσέντες. Το Σάββατο αυτό έγινε σχεδόν πραγματικότητα, με τον Χάμιλτον να παίρνει την πρώτη θέση στη σειρά εκκίνησης σε μεικτές συνθήκες μεν, αλλά ο γερμανός οδηγός να βρίσκεται ελάχιστα πίσω του για μόλις 74 χιλιοστά του δευτερολέπτου! Οι δηλώσεις μετέπειτα του Γερμανού, έδειχναν ότι κάτι ήξερε παραπάνω λέγοντας ότι τη Κυριακή μπορούμε να κερδίσουμε.

https://vimeo.com/123948522

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Χάμιλτον κράτησε την πρώτη θέση. Το ίδιο έγινε με τον Φέττελ και τον Ρόσμπεργκ οι οποίοι είχαν μια μικρή μονομαχία, αλλά κράτησαν αμφότεροι τις θέσεις τους. Πιο πίσω ο Ραικκόνεν, είχε μια μικρή σύγκρουση με τον Έριξον, με συνέπεια ένα κλαταρισμένο ελαστικό και την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας. Οι Μερσέντες μπήκαν και οι δύο για αλλαγή, βάζοντας τη σκληρή γόμα, σε αντίθεση με τον Γερμανό που παρέμεινε στην πίστα. Έτσι, στην έξοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας τα ασημένια βέλη, έχοντας πέσει πίσω, προσπάθησαν να αναρριχηθούν χάνοντας χρόνο, αφήνοντας τη Φερράρι να ανοίγει τη διαφορά έχοντας έναν πολύ γρήγορο ρυθμό. Η σειρά του Γερμανού να μπει στα πιτς, επιλέγοντας ξανά τη μέση γόμα με την έξοδο του από τα πιτς να τον φέρνει πίσω από τις δύο Μερσέντες και 10 δευτερόλεπτα διαφορά από το πρωτοπόρο Χάμιλτον. Η Φερράρι, δείχνοντας ότι έχει τον ρυθμό έφτασε, προσπέρασε τον Γερμανό και έφτασε πίσω από τον Λιούις, ο οποίος κινούταν σχεδόν 2 δευτερόλεπτα πιο αργά. Η Μερσέντες τον τραβάει στα πιτς, αλλάζοντας τακτική αυτή τη φορά τοποθετώντας του τη μέση γόμα. Η διαφορά μεταξύ τους στα 24 δευτερόλεπτα, με τον Βρετανό να κυνηγάει τον Γερμανό πλέον αλλά να δυσκολεύετε να τον φτάσει .Η Φερράρι κινούταν αρκετά γρήγορα με τον Γερμανό να δείχνει ότι ελέγχει τον αγώνα, έχοντας ένα ακόμη πιτ στοπ και την υποχρεωτική σκληρή γόμα να φτάσει πλέον στο τερματισμό. Εδώ γίνεται και η γκάφα, καθώς στο επόμενο πιτ στοπ του Βρετανού τοποθετούν τη σκληρή ξανά, με τη δικαιολογία ότι ήταν γρήγορη στα χέρια του Ρόσμπεργκ…

lewis hamilton kimi raikkonen malaysia gp 2015           02_Malaysia_GP_2015_72

Ο Χάμιλτον βγήκε στην πίστα με τον Φέττελ να οδηγεί τον αγώνα, έχοντας ξανά διαφορά πάνω από 13 δευτερόλεπτα και τον ίδιο να τα βάζει με την ομάδα του για την λάθος τακτική που ακολούθησαν. Κάπου εκεί κρίθηκε ο αγώνας με τον Γερμανό να πανηγυρίζει, στον 2ο μόλις αγώνα του με τη Φερράρι, τη νίκη αφήνοντας πίσω του τις δύο Μερσέντες οι οποίες αυτοκτόνησαν με τη στρατηγική που ακολούθησαν, χάνοντας την ευκαιρία να ξεφύγουν στη βαθμολογία από νωρίς στο πρωτάθλημα και παράλληλα να δείξουν ότι είναι ευάλωτες και όχι ανίκητες. Στην 4η θέση θα βρούμε τον ανανεωμένο Ραικκόνεν, ο οποίος από τελευταίος (ύστερα από τη σύγκρουση με τον Έριξον στις αρχές του αγώνα) δείχνει ότι η Φερράρι είναι στο σωστό δρόμο. Στις θέσεις 5 και 6 θα βρούμε τις δύο Γουίλιαμς των Μπότας κ Μάσσα που στο τέλος μονομάχησαν μεταξύ τους, με τον Φιλανδό να κερδίζει στην εσωτερική μονομαχία. Έβδομος και ρέκορντμαν στους βαθμούς ως ο νεότερος που βαθμολογήθηκε ποτέ, ο 17χρονος Φερστάπεν που αυτή τη φορά δεν προδόθηκε από τον κινητήρα της Ρενό, αφήνοντας στην όγδοη θέση τον παρτενέρ του στην Τόρο Ρόσο, Σάινθ, που βαθμολογήθηκε για δεύτερο σερί αγώνα, δείχνοντας ότι οι νέοι τελικά είναι ωραίοι!

ricciardo-kvyat-verstappen-malaysian-grand-prix          f1-malaysian-gp-2015-sergio-perez-sahara-force-india-f1-vjm08

Την βαθμολογούμενη δεκάδα κλείνουν οι δύο Ρέντ Μπουλ με τους Κβατ και Ρικιάρντο να έχουν έναν κακό αγώνα και να δείχνουν να έχουν δρόμο μπροστά τους μέχρι να λύσουν τα προβλήματα τους. Να σημειώσουμε, επίσης, ότι αυτή τη φορά η Μακλάρεν Χόντα ήταν καλύτερη από τη πρεμιέρα στην Αυστραλία σε άποψη ταχύτητας, άλλα ο κινητήρας της Χόντα, έκανε τα δικά του, με συνέπεια να εγκαταλείψουν Αλόνσο και Μπάτον με τον Ισπανό μετά τη νίκη του Φέττελ, να το σκέφτεται διπλά αν έκανε καλά που άφησε το Μαρανέλο … Η συνέχεια θα δείξει αν έκανε καλά ή όχι… Επόμενο ραντεβού, Κυριακή του Πάσχα για τον αγώνα στην πίστα της Σανγκάη στην Κίνα, 9 το πρωί… Οβελίας και F1 πάνε μαζί φέτος!

FacebooktwitteryoutubeinstagramFacebooktwitteryoutubeinstagram
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Νεότερο
Παλιότερο Περισσότερες ψήφοι
Inline Feedbacks
View all comments